Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal Kimlik Tasarımı

İşletmenize veya şahsınıza özel olarak hazırlanacak kimlik çalışması ile dünya çapında bir marka oluşturabilecek ve tüm baskı dosyalarınızı elde edebileceksiniz.

Bucks olarak bizler kurumunuzun kimliğine, yansıttığı değerlere, ön planda ve arka planda taşıdığı mesajlara büyük önem veriyoruz ve bu bilinç ile oluşturduğumuz tüm kurumsal kimlik tasarımlarına hayat vermeye çalışıyoruz. Kurumsal Kimliğin; logo, kartvizit, antetli gibi sıradan tasarım ögeleri ile yetinmeyeceğini, kuruma özel kurumsal kimlik oluşum kitabı oluşturulmayı hak eden bir çalışma olduğuna inanıyor ve her anlamda gurur duyulacak bir çalışma olması için çabalıyoruz.

Bucks içerisinde çalışan profesyonel kadromuz ile matbaa aşamaları dahil tüm işlemleri tek bir kaynaktan yürüterek süreci hızlandırıyor ve Pantone T-Shirt'lerimiz ile, Helvetica duvar saatimiz ile sürekli yeni tasarım öğelerinden ilham alarak yaptığımız çalışmalara hayat veriyoruz.

Kurumsal Kimlik Tasarımı ile Elde Edeceğiniz Ücretsiz Hizmetler;
- Kurumsal Kimlik İle İlgili Tüm Bilgileri İçeren "Kurumsal Kimlik Kitapçığı"

 

Kurumsal Kimlik Tasarımı konusunda daha fazla bilgi almak, size özel olarak sunacağımız teklifleri dinlemek isterseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz.

 

 

Merak Ettikleriniz

Kurumsal Kimlik Nedir ?

Kurumsal kimlik, bir kurumun, şirket içi/şirket dışında duruşunu ve davranışlarını temsil etme biçimlerinin tümüne verilen addır.

Kurum İçi Kurumsal Kimlik Çalışmaları Nelerden Oluşur ?

Amblem / Logotayp kullanım standartları, Antetli kağıt tasarımı, Devam kağıdı tasarımı, Zarf tasarımı, Kartvizit tasarımı, Dosya tasarımı, Bloknot tasarımı, Haberleşme formları, Kurum içi yönlendirmeleri, Muhasebe dokümantasyonlarının tasarımı (Fatura, İrsaliye, Makbuz vb...), Şirket giyim ve davranış kuralları, Dijital materyallerin tasarımı, Kurumsal kimlik kullanım standartları kılavuzu, vb.

Kurum Dışı Kurumsal Kimlik Çalışmaları Nelerden Oluşur ?

Araç / filo tasarımları, Bina cephesi ve iç tasarımı, Tanıtım materyalleri (Katalog, broşür, insert, kit vb...), Gazete, dergi ve/veya diğer tanıtım materyalleri, Kurumsal web projesi, vb.

Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya katkıları nelerdir ?

Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya kazancı etkisini hızlıca gösteremez. Bu davranış tamamen geleceğe yatırımdır. Kurumun kendisiyle ilgili vermek istediği mesaj ne ise, bu yolla verilir. Firmanın diyalog kurmak istediği kişi veya kurumlar kimlerse onlara gösterdiği yüzüdür kurumsal kimlik.

Kurumsal kimliği yapacak ajansı seçerken dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir ?

Bir ajansın kurumsal kimlik yapmak üzerine yeterliliğini, bir kurumun anlaması veya çalışmak istediği ajanslardan birisini seçmesi için dikkat etmesi gereken en genel iki unsur şudur;

1- Hangi şartlar altında olunursa olunsun, ajans veya ajanslar gerekli isteklerle bilgilendirilir. Ardından, ajans/ajanslardan kurum tarafından verilen bu bilgilerin anlaşılıp anlaşılmadığının kontrolü için yazılı bir geri bildirim istenir. Alınacak olan bu yazılı geri bildirim, ajansın kuruma yaklaşımını ve yetkinliğini ispatlar.

2- Bir diğer unsur ise, sektöre yakınlığı ile yapmış oldukları çalışmalar ve referanslardır.